Monday, February 20, 2012

Kansersiz Yaşam Derneği

Siz hiç günden güne eridiniz mi, saçınıza fön çektirirken kendinizi saçsız hissettiniz mi, memenize ellerken elinize yumru geldi mi, 6 saat ameliyatta kaldınız mı, radyoterapi alırken mideniz bulandı mı, başınız döndü mü, peruk taktınız mi...ben bunların hiçbirini yaşamadım ama ben bunları yaşayan çok insanla beraber yaşadım. Kanserin girmediği ev, dokunmadığı yürek var mı acaba...Şunu gördüm ve çok yakınım annemde bizzat şahit oldum ki, gerek kanser olan kişi gerekse de onun çevresi ne kadar hayata bağlanır kendini bırakmazsa o kadar olumlu sonuçlar çıkıyor ortaya.
2005 yılında bir hastalık sonrası yazmaya başladığım blogumun amacı da hep hayata bağlanmak, hayata bağlamak oldu gerek kendimi gerek beni takip edenleri. Bağlandık da...Bunun en güzel örneği son toplantısına katıldığım blogger anneler blogger babalar toplantısıdır. http://www.vanicinoruyoruz.com kapsamında yapılan toplantıda bağlılığın, birileri için birşeyler yapmanın hazzını yaşadık tüm bloggerlar olarak. Bir sonraki blogger anneler blogger babalar toplantısında da konumuz kanser ve özellikle erken teşhis edildiğinde tehlikenin yok olduğu 'meme kanseri'. Konu kanser olunca, kendisi de bu deneyimi yaşamış olan ve 7 yıldır kanseri hayatından uzaklaştıran ve “Kansersiz Yaşam Derneği”ni kuran Dida Kaymaz olacak konuk.Buluşma sonrası“50 kadına, 50 mamografi' hediye edilecek. Blogger olmanız şart değil, 9 Martta yapılacak toplantı herkese açık İlle de blogger anne blogger baba olmanız şart değil, deneyimlerinizi paylaşmak ya da Dida Kaymaz'ı dinlemek için bile gelebilirsiniz. Yer henüz belli değil, en kısa zamanda yine buradan, sosyal medyadan duyurmaya devam edeceğim.

No comments: