Saturday, March 03, 2012

Hayallerime ulaşmak için bana destek olur musunuz??

Yıllardır yazdığım gezi yazılarımı okuyanlar bilir, hatta çıktısını alıp yazdığım şehirlere, ülkelere giden okucularım bile vardır. Yazılarım sayesinde bir gün bir yarışmaya gireceğim ve bu yarışmada halk oylamasına kalacağım hiç aklıma gelmezdi. Her şey bir sabah tesadüfen gördüğüm 'Gazella ile 3 Kıta Bir blogger'yarışmasına üç tane gezi yazımı göndermekle başladı. İlk elemeyi geçtim ve şu an halk oylamasındayım. 15 marta'a kadar sürecek oylamada en fazla oy alan bloggerlar bir başka elemeden geçecek ve sonuçta birinciye hayalindeki bir ülkeye gitme fırsatı tanınacak. Güney Amerika, Güney Afrika ve Asya'dan seçeceği bir ülkeyi hayal edip yazacak bloggerlar arasından seçilecek kişi ben olmayı çok arzu ediyorum. Bunun için de siz okuyucularımın desteğine ihtiyacım var. Her kişinin arka arkaya üç oy kullanma hakkı var. Sayfanın üstündeki Gazella ile 3 Kıta Bir blogger bannarını tıklayıp çıkan sayfada blog ismimin yanında bulunan sarı yıldızı tıklamanız yeterli..Şimdiden hayallarime destek olduğunuz için teşekkür ederim. ya da şağıdaki linki kopyalayıp yapabilirsiniz ama bu biraz daha uğraştırıcı gibi https://apps.facebook.com/uckitabirblogger/index.php?id=142

1 comment:

PASTALİN'İN DÜNYASI... said...

kullandım çiçem bu arada blogun da hayırlı olsun :))