Saturday, July 01, 2006

İŞİM ZOR

Çok fena takıldım yine bu puzzle işine. En son 500 parçalığı sakin sakin yapmıştım, kolaydı da. Ama geçen alışveriş turunda Erkan'ın seçtiği 1000 parçalık bu tablo çok zormuş. Akşam eve gelip, Duru ile ilgili her türlü aktiviteyi tamamlayıp onu yatırdıktan sonra bir iki parça yerleştireyim diye oturuyorum ve saatin nasıl geçtiğini anlamıyorum. Puzzle yapmak isteyenlere önerim; önce aynı renkteki parçaları ayırarak gruplayın aynı benim ayırıp bu renkli kutulara koymam gibi. Bana faydaları ise;
* Günün yorgunluğunu atıp, başka hiçbirşey düşünmüyorum.
* Başından kalkamadığım için rejim yapıyor gibi oluyorum. Abur cubur yeme şansım olmuyor.
*Gereksiz yere TV izleyip kafamı yormuyorum.
* Camları açıp sere serpe yayılıyorum
* Her bir parçayı yerleştirdiğimde motive oluşum ise anlatılmaz....

No comments: