Wednesday, December 28, 2005

ELİZ DORA ECZANESİ

Bugün bir eczane ziyareti yaptım. Yanlış okumuyorsunuz, bugün işten biraz erken çıkıp yılbaşı alışverişi yapmak için Anadolu yakasından Avrupa'ya geçtim. Hazır geçmişken de arkadaşım Nevra'nın 1.Levent'deki çiçeği burnunda eczanesi Eliz Dora'ya uğradım. Eliz Dora, Nevra'nın dünya şekeri kızının adı. Eliz Dora, Duru'nun da okul arkadaşı. Cumartesi günleri beraber Kindyroo'ya gidiyorlar. Annesi Nevra ise benim üniversiteden çok sevdiğim arkadaşım Selva'nın kardeşi. Kardeş dediğime bakmayın siz Nevra aslında benden bir yaş küçük. Biz İktisat Fakültesinde okurken o da Eczacılık'da okuyordu. Bölümlerimiz de mekan olarak çok yakın olduğu için ve genelde biz kızlar hep biraraya gelip eğlenmeyi sevdiğimiz için Nevra da bir kardeş değil de hep bir arkadaş olmuştur bize. Şimdi ise daha fazla şey paylaşıyoruz kendisiyle; kızlarımızın da bunda payı büyük tabi. Ne de olsa aralarında sadece 2 ay var.
Bugün Nevra'nın eczanesine gidince arkadaşımla gurur duydum. Tek başına, dişiyle tırnağıyla çalışarak bir eczane açmış ki, Avrupa'dakilere taş çıkartır. Gerek dekorasyonu gerek sadeliği ve gerekse düzeniyle pek güzel olmuş. Zaten tatlı dili, güleryüzü herşeye bedel. Bir ara aklıma , üniversite yıllarında onların evinde gecelediğimiz zamanlar geldi. Hey gidi yılar dedim. Nerden nereye geldik. Fıkır fıkır, şen şakrak, deli dolu genç kızlardık, nereye gitsek, nerede yesekdi o zaman dertlerimiz. Şimdi ise kızlarımız, evimiz, işimiz, hayat koşturması konularımız. Ama yine çok keyifli yine dolu dolu.

Nevra'nın eczanesi Zincirlikuyu' dan Etiler'e giderken 1. Levent'de hemen sağda. (Aytar cad no24/3
1. Levent). Yolunuz düşerse, ihtiyacınız olursa, ya da güleryüz görmek isterseniz uğrayın benden de selam söyleyin. Görün bakalım 2006 yılının modern eczanesi nasıl olurmuş.

2 comments:

Anonymous said...

Canım Kuzenim Eczaneler imparatorluğumuza az kaldı . Bundan sonraki adım ya aydır ya da Mars :)

Banu'nun Dünyası said...

Bence de Murat. Kesinlikle imparatoriçe olacak bu Nevra.