Monday, November 14, 2005

SICACIK BİR TAT


Bu soğuk kış günlerinde işte içinizi ısıtacak, sıcacık bir tarif... Bugün domates çorbası hayaliyle eve geldim ve koştum mutfağa.... Ben yazın hazırladığım domates soslarıyla yaptım çorbamı, siz salça da kullanabilirsiniz...

Malzemeler

* 3-4 su bardağı su (varsa et suyu)
* 2 çorba kaşığı zeytinyağı
* 2 çorba kaşığı un
* 3 çorba kaşığı domates salçası (domates suyu)
* 1 çay bardağı süt
tuz

Yağı, unu bir tencerede iki dakika kavurdum, domates sosunu ve sütü katıp bir dakika daha karıştırdım. Suyu ilave ettim. Tuzunu atıp un kokusu gidinceye kadar 5-10 dakika pişirdim. Eğer istediğiniz koyulukta değilse su ilave edebilirsiniz. Servis yaparken krema ile süsledim. Kızarmış ekmek ve kaşar rendesi de çok güzel olur hani...

Afiyetler olsunnn..

4 comments:

Doruk said...

Fotoğraf makinası mı aldın yoksa telefonun sınırlarını mı zorluyorsun? Çok güzel çıkmış fotoğraf.

Dilek'ce said...

Sevgili Banu,
bu sefer hurmali tarif yok mu?! Link verdigini simdi farkettim tskler!
Domates corbasinin olmazsa olmazi bence süt ayni seninkindeki gibi!

Tijen said...

siten hayirli olsun canim..
bol bol güzellik paylasman dilegiyle.
tijen

Banu'nun Dünyası said...

Burcu malesef hala bir fotoğraf makinem yok, cep telefonu bu.. Başarılı değil mi?

Sevgili Dilek, siteni çok beğeniyorum.. Hurmalı tarif malesef yok çok yoğunum bu aralar. İşim dolayısıyla şehir dışındaydım...

Teşekkürler Tijen iyi dileklerin için..