Sunday, November 20, 2005

BİZİM EVİN HALLERİ


Bu hafta sonu Duru'muz biraz grip olduğu için evde geçti... Cumartesi akşamı Erkan ile gittiğimiz filmi saymazsak (Uçuş Planı) dışarı çıkmadık dersem yeri.... Cumartesi günü tüm gün evde Duru ile oyun oynayarak hatta aynı oyunu defalarca tekrarlayarak geçti. Akşam için anneannemizden daha önceden Duru' ya bakma sözü almıştım.... Uzun zamandır Erkan ile sinema keyfi yapamamıştık ve yağmurlu soğuk bir cumartesi akşamı da bundan daha güzel bir plan olamazdı... Duruyu anneannesine bırakıp, her türlü talimatı ve A ve B planlarını da anlattıktan sonra yeni açılan Caddebostan AFM ye doğru yola çıktık... Kültür merkezi güzel olmasına güzel olmuş da , daha pek düzene sokamamışlar en azından bir süre burada film izlemenizi tavsiye etmem... Filmi de çok beğenmediğimizi düşünürsek galiba evde oturmak daha iyi olacaktı diye düşünmeye başlıyordum ki; aklıma bir hainlik geldi... Hainlik dediysem öyle kötü birşey değil, sadece Duruyu gece almayacaktım.... Bu gece şöyle aylardır hasret kaldığım deliksiz bir uyku hiç fena olmazdı... Bunları Erkanla sinemadan çıkıp yağmurda , çınar ağaçlarının dökülmüş yaprakları ve ışıl ışıl kafelerin arasında yaptığımız Bağdat Caddesi yürüyüşünde düşünüyordum...Cadde bana bu gece o kadar güzel, o kadar romantik geldi ki; sabaha kadar yürüyebilirdim....
****
Gerçekten de sabaha kadar deliksiz uyuduk ve gidip minik bebeğimizi aldım saat sekizde...Ev onsuz ne kadar da boş geldi, onun gelmesiyle de şenlendi... Gün boyu oyun oynadık, küvet doldurup oyuncaklarımızı yüzdürdük, etli yaprak dolması sardık, börek yaptık, kurabiye pişirdik, dvd izledik ve uyudukkkk..İşte pazar halimiz... Şimdi de sıra kestanede..

No comments: