Sunday, November 06, 2005

KİLİMANJERO


Yok yok Kilimanjero'ya gitmedim ama onu buraya getirdim bugün... Sağolsın kuzenim taaaa İzmirlerden bana bol bol Dr. Oetker ürünleri getirmişti bu bayram. Ben de hamarat günümdeyim sabahtan bu yana. Pazar günü, yapılacak çok fazla planımız yoksa, hava da kötüyse en büyük keyfimiz gün boyu yemek ve içmektir. Tabi ben yaparım Erkan yer, beraber çay keyfi yaparız. Bugün de Bahar' ın getirdiği Kilimanjero yu yapmak için mutfağa girdim. Bu tarifi ilk kez yaptığımda çok başarılı olamamıştım. Galiba o zaman kek hamurunu biraz büyükçe bir kaba boşaltmıştım. Bu sefer tüm talimatlara uydum ve kutudaki görüntü kadar olmasa da pastam güzel oldu.
Denemek isteyenlere tavsiye ederim, çok kolay ve çok değişik. Ama mandalina ile yapmanızı öneririm. Zaten tam da mevsimi..Tarif vermiyorum, herşey kutuda yazılı...

No comments: