Thursday, October 20, 2005

AVRUPANIN EN BÜYÜĞÜ

İşte nihayet uzun zamandır yapımı devam eden Avrupa'nın en büyük, dünyanın ise Michigan dan sonraki en büyük ikinci alışveriş merkezi Cevahir hafta sonu açıldı...Çok büyük olduğu sadece sekiz saatte ancak alışveriş kısmının gezilebildiği, 85 tane yürüyen merdiveninin olduğu, duvar saatinin rakamlarının herbirinin sadece üç metre boyunda olmasıyla dünyanın en büyük duvar saati olduğunu duymuştum ta ki bugün işi çıkışı bir yarım saatlik uğrayana kadar....Gerçekten yarım saatte sadece bir katının üçte birini gezebildim, acelem vardı ve asıl amacım, Dubaide alışveriş yaptığım ve çok beğendiğim malesef Türkiyede bulunmayan BERSHKA mağazasının ilk defa burada açtığı mağazasını görmekti...Evet mağazayı buldum ve gerçekten burada da açıldığı için çok mutlu oldum.. Fiyatları, renkleri ve spor kıyafetleriyle gerçekten bana çok hitap eden bir mağaza burası, tavsiye ederim...
Alışveriş merkezinin bir başka güzelliği de henüz hizmete girmeyen ama çok kısa sürede girecek olan Paris Disneyland ayarında olacağını söyledikleri eğlence merkezi... İşte Durunun da bayılacağı bir mekan...
Gerçekten büyüklüğü inanılmaz olan bir yer Cevahir, bir tam günümü ayırmak, en ince detayıyla ne var ne yok gezmek istiyorum en kısa zamanda. Ama şu var ki henüz tam olarak bitmese de ve tüm mağazaları daha tam kapasite çalışmasa da gerçekten "ellerine sağlık yapanların" dedirtti bana...

No comments: