Thursday, May 27, 2010

Ben güzel gözlü kadınları severim....

Ben güzel gözlü kadinlari severim
Bir de küçük ayaklıları, uzun boyluları
Hem nasıl severim, öyle severim iste
Terler avuçları, kesilir solukları
Ben mahzun kadınları severim
Yavru ceylanca kadınları, ürkekçe
Hem nasıl severim, öyle severim iste
Bilemezsiniz ne güzeldirler, öpüstükçe
Ben akıllı kadınları severim
Düsünen, az konusan, çok bilen
Her yerde, her zaman nazı çekilen
Hem nasıl severim, öyle severim iste
İçimde büyük, sonsuz atesler yanmalı
Ölümüm bile o kadının yüzünden olmalı


Ümit Yaşar OĞUZCAN'ın bu güzel şiiri beni hep derinlere götürür. Buna ne denir, tutku, aşk, sevgi, zaaf....bilemiyorum ama geçenlerde tekrar dinlediğim bu şiiri paylaşmak istedim, hele bir de okuyanın sesinden dinleyebilseydiniz.....

No comments: