Thursday, January 28, 2010

Sevgi ve Tebessümle Kalın

Okul yıllarında hiç hayran olduğunuz bir öğretmeniniz olmuş muydu? Bilgisine, tipine, yaşına, güzelliğine, yakışıklılığına, samimiyetine...Herhalde hepimiz zaman zaman öğretmenlerimize hayranlık duyup onlar gibi olmaya çabaladık ya da en azından ben tattım böyle duygular. Özel bir lisede geçen on rakamlı yaşlarımda biz öğretmenlerimize hayrandık ve onlarla aramızda çok da sıkı bir bağ vardı. Bizim için ağabey abla gibilerdi. Okulumuzun ilk öğrencilerinden olmanın verdiği fırsat bir yana öğretmenlerimizin de yaşları bize çok yakındı. Şimdi düşünüyorum da bize öğretmenlik yaparken aslında onlar da ne kadar gençmiş. O zamanlar kurduğumuz bağlar, karşılıklı sevgi ve saygı yıllar sonra yeniden hem de daha da kuvvetle gelişir mi? Hayatta hiçbir şeyin tesadüf olmadığına inanan ben işte yıllar sonra, bahsettiğim öğretmenlerimden biriyle iki yıl önce karşılaştım. Paylaştık, beraber seminere katıldık, arada konuştuk sohbet ettik. Hayatlarımız devam ederken biz hep bir yerlerde karşılaşmaya devam ettik. Kimi zaman yağmurlu bir günde tost büfesinde, kimi zaman bir spor salonunda barfiks çalışırken kimi zaman da bir kişisel gelişim seminerinde. Evren bizi buluşturdu hep ve şimdi ben de sizleri buluşturmak isterim öğretmenimle. Spor akademisi mezunu olan Ali Murat Güldoğan, şu an kişisel gelişim, kendiyle ilgili farkındalık, reiki gibi insana çok fazla değer katan güzel konularla ilgileniyor ve bunları "sevgi ve tebessümle kalın" adlı blogunda sizlerle paylaşıyor. İçinizi bir parça ısıtmak ve yaşadığınızı hissetmek istediğinizde bir bakın, çok şey bulacaksınız.
Sevgi ve tebessümle kalın.

No comments: