Tuesday, February 27, 2007

BİR DİLİM PASTA


Bundan tam 11 yıl önce tanışmışız onunla. Öyle diyor, bir hastane odasında, ben o zaman Erkan'ı hastanede ziyarete gitmiştim ameliyat sonrası. O beni hatırlıyor, o da oradaymış o anda. Ama ben onu ilk oğlunun doğumunda tanıdım. 98 yılı, yeni bebek doğmuş...DORUK... ve sarılıktan dolayı hastaneye yatmışlar. O zaman ziyarete gitmiştim - o zaman arkadaşım olan Erkan'ın abisinin eşi hastanede diye- onu. Tanışmalarımız, karşılaşmalarımız hep keyifsiz ortamlarda olmuş şimdi yazınca düşündüm. Ama kalplerimiz ilk anda uyuştu onunla hep bunu hissettim. Benim için milad 98 yılı ve tam 9 sene...Bu kadar mı sevecektim onu, bu kadar mı kardeşim yerine koyacaktım. Bu kadar mı anlaşıp uyuşacaktık, iyi günde kötü günde bu kadar mı kenetlenecektik. Canımın içi Eltoşum, Burcu'dan bahsediyorum size. Gencecik yaşına rağmen hayatına sığdırdıkları, iki harika evlat,iyi bir eş,koskoca bir şirketi çekip çevirme, yurtdışı bağlantılar, veeeeeee şimdi de hayalindeki iş. Hep anlattığım yaptığı pastalar, kekler işte artık Burcu'nun mesleği oldu. Kalbinin güzelliğini, çok yönlülüğünü, pırıl pırıl gözlerini artık yaptığı pastalara katıyor. Burcu Bir Dilim Pasta'da sizlerle buluşuyor. Bazen bir foğrafınızı bazen bir hayali kahramanızı bazen de düşlerinizi pastalarınıza yansıtıyor özel günlerde özel kuarbiyeler ve daha neler neler.... Burcu'yu yakından tanımak isterseniz ve siz de onun enfes tatlarından denemek isterseniz Bir Dilim Pasta'yı ziyaret edebilirsiniz.

No comments: