Thursday, January 26, 2006

KAR VE BEN

Özgürümmmmmmmmmmmmm. Bugün dışarı çıktım nihayet. İşe gitmem gerekirken ayaklarım bana sinemaya git dedi. Dışarısı o kadar güzeldi ki, sokakta yaşayanlar olmasa hep böyle olsun diyordum ki; aklıma evde mahsur kaldığım anlar gelince ve karın erirken sokakları çevirdiği çamur göllerini görünce hemen bu fikrimden vazgeçtim. Bugün merkezi bir semtte olduğu için ve de ulaşımı çok kolay olduğu için evimi bir kez daha çok sevdim. Dışarı çıktığımda arabamı almadan istediğim heryere gidebildim. Tüm araçlar emrime amadeydi doğrusu. Annemle buluşup doğru alışveriş merkezine gittik. O "Organize İşler" filmine ben de "Kar ve Kaplan"a girdim. Hayat Güzeldir’in Oscar ödüllü yönetmeni ve oyuncusu Roberto Benigni’nin son filmi ‘Kar ve Kaplan’ beni biraz hayal kırıklığına uğrattı doğrusu. Aşk filmi desem değil, Irak savaşını anlatıyor ama savaş filmi de değil. Komik gibi görünüp saçma sapan espriler.... Yani çok beğenmedim doğrusu. Kar ve Kaplan yerine evime geldiğimde bahçede gördüğüm Kar ve Kardanadam beni daha mutlu etti doğrusu.

No comments: