Wednesday, December 29, 2010

MUTLU YILLAR


Bir yıl daha bitti, bir yıl daha yaşlandık, bir yıl daha eskittik, bir yıl daha yaklaştık sona, bir yıl daha eskidi nüfus kağıdımız ya da daha olgunlaştık, daha çok yaşadık, daha dolu dolu oldu hayatımız, daha çok birikti anılar...Ne derseniz, nasıl bakarsanız, nasıl yaşarsanız öyle olsun yeter ki gönüller hoş olsun.

Her yıl yaptığım gibi değerlendirmelerimi yapıyorum yılın şu son günlerinde, kendimi puanlıyorum bazen yıldızlı pekiyi alıyorum bazen tek ayak üstünde cezada duruyorum ama vicdanım hep rahat. Hatalarımla, haksızlıklarımla, tepkilerimle, öfkelerimle kendimi sorguluyor, başarılarımla gururlanıyor ve yeni yıla yepyeni bir "YAPILACAKLAR LİSTESİ" hazırlıyorum. Yaptığım, başardığım, tamamladığım her görevin üstünü karalamak benim en büyük ödülüm.


2010 yılı acısıyla, tatlısıyla güzeldi. Ozan katıldı aramıza, bana teyzeliği yaşattı. Bir kitabım çıktı ve kızıma bir miras kaldı benden. Volkan'ı kaybettik, 37 yaşında arkadaşımız bir anda kayıverdi elimizden en büyük üzüntüyü yaşattı bize.


2011'de bizi neler bekliyor, nasıl bekliyor var mıyız yok muyuz bu sene bilmem, tek bildiğim bugün hayatımızın geri kalanının ilk günü....Yaşamaya başlamak gerek..


İyi seneler...

No comments: