Friday, December 19, 2008

MOR ELBİSE

Kış akşamları çabuk oluyor, saat dörtte neredeyse hava kararıyor ve evde akşam yemek telaşı, Duru'nun okul hazırlıkları, çay derken biraz da hoblerime vakit ayırmak istiyorum doğrusu. Puzzle şu ara sıkıcı geliyor mutlaka yine heyecan gelir ama şu an benim için hani moda deyimle OUT. DVD ve televizyon izlemek hiç beni sarmıyor bu ara. Galiba kış diye yünlerle sıcak ve renkli birşeylerle uğraşmak daha çok mutlu ediyor beni. Yeni yıl hediyesi olarak bu sene atkı örüyorum herkese bu arada da sürekli alışveriş yaptığım yüncüde gördüğüm elbiseyi Duru'ya uyarlamaya karar verdim ve onun en sevdiği renklerden birini alıp başladım örmeye. Takıldığım yerlerde yüncü Suna Hanımı arayıp yardım istedim ve işte sonuç. Süslemek için kullandığım keçe ve değişik düğmeleri Şakınbakkal Noter sokaktaki Yonca tuhafiyeden aldım. Yonca tuhafiyede bulamayacağınız hiçbirşey yok. Hele çalışanları....Elbisenin gerçek modelinde süsleme yoktu ama kalın giyinmeyi sevmeyen kızıma bu elbiseyi sevdirmek için bu yola başvurdum. Galiba da başardım çünkü sabah okula elbisesini giyerek gitti.

No comments: