Sunday, November 05, 2006

YENİ YIL GELİYOR


Eskiden çok önemi yoktu yılbaşlarının benim için, yeni yıla girmek, o geceyi kutlamak öyle çok önemli değildi. Çok yılbaşı gecesi hatırlarım saat gece yarısını görmeden yatıp uyuduğumu. Hala da öyle özel programlar yapmıyoruz ama kızımızın doğduğu yıldan beri evimizde özel hazırlıklar yapıyoruz. Özel günleri, bayramları, yılbaşlarını bilmesi o günlere özel neler yapılır, nasıl kutlanır bizden görmesi hoşuma gidiyor. Aralık ayının ilk haftasında başlıyoruz onunla ağacımızı süslemeye iki yıldan beri. İlk sene küçüktü hiç anlamadı. Ama bu yıl çok keyifli olacak bu işleri yapmak onunla. Kimileri bizi yadırgasa da biz ağaç süslemeye, noel babayla oynamaya, hediyeleri alıp ağaç altında yılbaşına kadar saklamaya bayılıyoruz. Tabi bu yıl Duru ne kadar açmadan tutar onları bilemem. Masraflı da olmuyor artık bu işler, çünkü her yılbaşı aynı ağaç, aynı süsler çıkıyor depodan. Ben bile heyecanlanıyorum unuttuğum süsleri bulduğumda. Rengarenk, çeşit çeşit, pullu payetli süsler, toplar, mumlar... Tabi her yıl yine dayanamayıp eklemeler yapıyorum bu süslere. Geçenlerde gezerken dayanamayıp aldığım yeni aksesuarları eve gelir gelmez açıp odaya yaydım. Duru'dan saklanmak zor oldu tabi, o görsün istemedim süpriz olsun diye. Ama ne kadar saklayacağım bilmiyorum aklım her an dolabın üstünde duran onlarda. O kadar şirinler ki. Üçümüzün beraber kutladığı ilk yılbaşında üçümüz de parti şapkası giymiştik. İkinci yılımızda, üçümüz noel şapkası giydik ve işte üçüncü yılımızda yine üçümüzün kafasına takacakları.....

No comments: