Friday, March 16, 2012

İmza: Kızın

Blog yazma işi hayatıma girdi gireli, her daim havalardayım, mutluluktan uçuyorum. Bana hep "nasıl vakit ayırıyorsun, sende de ne enerji var, bu kadar işe nasıl yetişiyorsun" dediklerinde hep şunu söylüyorum "insan istediği herşeyi gönülden istiyorsa vakit yaratır". İşte ben de gönülden istiyorum, gönülden inandıklarıma gönülden yardım ediyorum ve gönlüme göre oluyor herşey.
Sabah gelen bir mail de işte yine beni coşturdu ve siz okurlarımla paylaşmak istedim. Harika iki insan Esra ve Selgin bir proje hazırlamışlar. Babanıza söylemek istediğiniz, söyleyemediğiniz herşeyi yazacağınız bir mektup...Bir şiir, beraber bir anınız ya da bunu yazmalıyım dediğiniz ne varsa. Tüm kadınları bu projeye davet ediyorlar. 1 sayfa uzunluğunda yazılacak mektuplar toplanacak ve kolektif bir kitap haline gelecek. Geliri mi ne olacak, o da Darüşşafaka'ya kalacak. Yani hem siz babanıza harika bir hediye vereceksiniz, hem sizin anılarınızla, o duyguyu hiç yaşamamış KIZ çocuklarının yararına bir yardımda bulunacaksınız.
Babanız hayatta olsun ya da olmasın hiç fark etmez yeter ki siz yazın. Şimdi arkadaşlarım Esra ve Selgin ile beraber ben de bu projeyi hayata geçirmek için baş koydum ve 100 kadın 100 mektup için kolları sıvadım, kaleme kuvvet dedim. Siz de yazabiliyorsanız ya da yazacak kişiler tanıyorsanız, 1 A4 Times New Roman formatında 12 puntoluk mektubunuzu, son bir kez de sen bak derseniz bana banuduru@gmail.com adresine, ben hazır bir şekilde yapar yollarım diyorsanız, imzakizin@gmail.com adresine 15 Nisana kadar yollayın, yollayın ki babalar gününe yetiştirelim.
Kitabı Yitik Ülke yayınevi basacak. Hani "Seksenlerde Çocuk Olmak" adlı kitap vardı ya işte onu basan yayınevi. Kitaba sığmayan, yetişmeyen mektuplar imza:kizin’a ait web sitesinde yayınlanacak. Haydi acele edin, yazın, yazacak kişilere yayın ve hep beraber bu projenin başarısını kutlayalım. Sonrasında gelecek olan, İmza: Karın, İmza: Kocan için enerji depolayalım.

No comments: