Saturday, March 24, 2012

7.Bloggeranne-baba buluşması

Bu toplantıya katılmak için blogger olmanız gerekmiyor, öncelikle onu belirtmeden geçmeyim bu sefer. Geçtiğimiz ay Kansersiz Yaşam Derneği ile Yeşim'in organize ettiği toplantı sonrası çevremden çok tepki aldım, haber vermedim diye. İşte şimdi öncesinde haber veriyorum.



13 Nisan 2012 Cuma saat:10.30′dan itibaren Şişli Cevahir Meydan Starbucks 2. katta olacağız.


Bu kez yine güzel bir amaç için toplanıyoruz. Sevgili Derya'nın Hakkari Yüksekova’daki okulun ihtiyaçlarından haberdar olmasıyla başaldı bu kez hareket.


Daha önce Diyarbakır Canaydın Köyü'nde okul kütüphanesi kurulmasına destek olmuş biri olarak hem çok kolay hem çok zor bir iş bu. Kolay, çünkü hepimizin en azından evinde çocuklarının okumadığı fazladan bir sürü kitap, kullanmadığı makas, boya kalemleri vardır. Kolay çünkü ihtiyaç duyulan malzemeler atla deve değil, oldukça uygun fiyatlara temin edilebilecek şeyler. Zor, çünkü üşeniyor insanlar, toparlayıp kargoya vermek zor geliyor. Zor, çevrelerini haberdar etmek akıllarına gelmiyor. Ben zamanında bu işe kalktığımda arabamın bagajı bir süre kitap, oyuncak, boyama kitabı, roman dolu olarak gezmiştim. Her buluştuğum arkadaşım bana birşeyler getiriyor ben de arabamın arkasında biriktiriyordum. Hepsi toplanınca da bir kargo şirketine verdim ve malzemeler yerini buldu. He yerini bulması o kadar kolay olmadı, bahsettiğim köy cep telefonunun çekmediği, kargo şirketlerinin uğramadığı, okulda tek bir telefonun olduğu bir köydü ve ancak en yakın yerleşim yerine giden eşyaları, okul müdürü gelip alabiliyordu kasabaya indiğinde. Yine de gitti, yine de amacına ulaştı çabamız.


Siz de Hakkari Yüksekova Fatih Sultan Mehmet İlköğretim Okulu 'na yardımda bulunmak isterseniz öncelikle göndermek istediklerinizi bana ulaştırabilirsiniz. Ama 'ben kendim hallederim' derseniz ki bunu tercih ederim, Seray BANGUOĞLU Fatih Sultan Mehmet İlköğretim Okulu Yüksekova/HAKKÂRİ
adresine gönderebilirsiniz. Aras Kargo’ya bu okula yardım gönderdiğinizi söylediğinizde %25 , MNG Kargodan %40 indirimli gönderebiliyorsunuz. İndirimden faydalanabilmeniz için kargoyu göndermeden önce 0212 366 5555 numaralı telefonu arayıp Filiz Hanım’ı istemeniz gerekiyor, o sizi yönlendirecek.

İşte ihtiyaç listesi


Rafya


Pullar


SimDüğmeler


Boncuklar (her boy)


Boş yada bozuk CD.ler


Oynar gözler


Gazoz kapakları


Dondurma çubukları/Dil çubukları(ahşap olanlardan)

Kumaş parçaları (farklı doku özelliği olan özellikle)


Artık Yünler


Pamuk


Pasta kağıtları


Şişe mantarları


Renkli Sünger


Pet bardak

Pet tabak
Pipet
Tahta mandal
Kürdan
Alüminyum folyo
Kibritler ve kutularo
Mum
Tuvalet kağıdı
Havlu peçete
Islak mendil
Pinpon topu
Fon kartonu
Elişi kağıdı
Pritt yapıştırıcı(marka önemli değil yapıştırıcının tarzı bakımından)
Uhu
Parmak boyası
Keçeli kalem
Oyun Hamuru
3-6 yaş arası hikaye kitapları
Okul bünyesinde okunabilirliği olan her türlü kitabı göndererek, okul bünyesinde kurulacak kütüphaneye destek olabilirsiniz.

Yardımlarınızı bekliyoruz.

No comments: