Monday, September 03, 2007

İTALYAN SİRKİ



Çocuğunuz olunca bazı şeyleri siz de onunla ilk defa yaşıyorsunuz. Sirk izlemek gibi. Ben hiç hayatımda sirke gitmedim bu yaşıma kadar, götürmeyi düşünen de pek olmadı galiba. Anne babam öyle çok heyecanlı gösterilere ilgi duymadıkları için herhalde. Benim de açıkçası pek ilgim olmasa da Duru ile yapılabilecek herşeyi yapmaya çalışıyorum boş zamanlarımda.




Kartal'da açılan ve bugünlerde kaldırılacak olan İtalyan Sirki geçen haftaki gezilerimizin bir durağı oldu. En ön sıralarda yerimizi aldık ve heyecan dolu gösteriler başladı. Vals yapan atlardan tutun da, motosiklet gösterilerine, akrobatik hareketlerden kaplanlı, aslanlı şovlara kadar herşey vardı bu sirkte. Artık klasikleşen "kadın kesme" ve "kutuya saklama" sihirbazlıklarının ne kadar göz yanılması olduğunu bilsem de Duru kadar etkiledi beni de.




En son Afrikalıların ellerinde taşıdıkları yılanı anlatmak ise mümkün değil.




No comments: