Saturday, December 17, 2005

DURU DURU BULUTLAR DORUKLARDA




Cumartesi bugün ve Duru'nun gezme günü. Anne kız kafamıza göre takıldığımız gün bugün. Sabahtan Kindyroo daha sonra Selva ve kızı Beyza, Selva'nın kardeşi Nevra ve onun kızı Eliz Dora ile buluşma ve en sonunda da Eltoş Burcu larla Köyüm Pide' de yenen harika pideler. Burcu ve ben beğendili pide yedik. Patlıcan közleme ve kavurma vardı üzerinde, harika bir tat olmuş. Yani Türk Mutfağının üzerine tanımıyorum ben. Bu kadar çok çeşit ve bu kadar şahane tatları hiçbir yerde bulamadım bugüne kadar. Burcularla daha sonra bize maç izleme umuduyla geldik daha doğrusu Erkan ve Ergun geldilerrrrrr. Sonuç hüsran; geç kalmışız satın almakta. Bu işten en karlı çıkanlar tabi bayanlar ve çocuklar oldu. Biz iki arada bir derede dedikodu yaparken Bulut ve Duru da oyuncaklara dalıp pek eğlendiler. Ama benim cadı kızım "Memmm memmm" diyerek tüm oyuncakların kendisine ait olduğunu elli kere Bulut' a hatırlattı ama allahtan Bulut onu pek takmadı. Bulut Burcunun ikinci oğlu. İlki Doruk ve o artık bir abi. Bakmayın daha ikiye gidiyor ama gerçekten o kadar çok bebek doğdu ki ondan sonra... kaç tane çocuğun abisi şimdi. Bulut ile Duru'nun arasında 4 ay var ve bugün gördüm ki iki kardeş gibiler. Onları görünce insan yaşama sevinci doluyor o kadar masum, o kadar güzel, o kadar doğallar ki. Hep böyle kalsalar keşke hiç büyümeseler dedim bu akşam onlara bakarken. Hep böyle kalsalar, hep böyle doğal hep böyle cana yakın..

No comments: