Friday, December 23, 2005

DOSTLUK

BİR DOST ARIYORUM
Uzattığım elimi tutacak
Ağladığımda gözyaşımı silecek
Bir dost arıyorum...
Yüreğimin sesine kulak verecek
Yaşam kavgasında bana omuz verecek
Uzattığım elimi geri itmeyecek
Bir dost arıyorum
Sevincimde benimle gülebilecek
Umutların bitmediğini anımsatacak
Yüreğinde sevgisi eksilmeyecek
Bir dost arıyorum
Karşılıksız katıksız sevebilecek
Var mıdır bildiğin bir yerlerde
İster yakın olsun ister uzak ellerde
Umut bir dost arıyor
İster Çin'de olsun ister Flipinler'de...
Umut GÜL

Çok dostum var çevremde. Seviyorum dostlukları, yaş, cinsiyet, kültür farkı gözetmeden. Seviyorum arkadaşlıkları, paylaşmayı. Onlarla sık görüşmek değil illaki amacım, görüştüğüm zamanı kaliteli geçirmek. İşte annemin kuzenleri ile olan bir akraba günümüz...Dostluklar yaşandı, acılar paylaşıldı, sevinçler katlandı. Çoluk çocuk, genç yaşlı, herkesin paylaştıkları vardı. Güzel bir gündü.

No comments: