Thursday, September 22, 2005

TATİLLER

Tatil...... çok şey ifade ediyor benim için.....yemek, dinlenme, uyku, eğlence, rahatlık, sohbet ve daha bir sürü güzellik.Oldum olası tatilleri çok sevmişimdir. Küçükken her yaz merakla ile daha beklerdik acaba bu sefer nereye gidecektik diye.... Okullar kapanınca arkadaşlarım üzülürdü hep, koca yaz nasıl geçecek diye. Bir an önce açılmasını isterlerdi okulun.. Bense hiç istemezdim dönmeyi, evde oturmak bile daha cazip gelirdi.... Yaz tatili, bayram tatili, kar tatili, aşı tatili, sömestre tatili........Hep tatil beklerdim...
Yıllar geçti hiç değişmedi bu huyum, şimdi de en ufak tatilleri bile hesaplayıp değerlendirmeye çalışıyorum. Evliliğimizin ilk dört yılı her tatili değerlendirdik, yurt içi yurt dışı sürekli gezdik. Zaman zaman arkadaşlarımızla (değişmez tatil arkadaşlarımız Gökçe ve Onur) zaman zaman sadece Erkan ve ben çok güzel yerler gördük. Tatile çıkmadan önce ben gideceğimiz yer ister yurtiçinde ister yurt dışında olsun, internette araştırırım, görülmesi gerekli yerler, yemekler, aktiviteler, ne varsa oraya dair bir liste çıkararırım ve günlük gezi planları yaparım, sonra da yola koyuluruz... Giderken mola vereceğimiz yerleri bile düşünürüm çünkü Erkan yolda acıktı mı hiç çekilmez.. Asabi, asık suratlı bir insanla yolculuğa hiç gelemem.... Ama karnı doydu mu, ondan tatlısı yoktur. Bu yüzden de herşey planlıdır...Evlendikten sonra ilk üç yıl arkadaşlarımızla tatil yaptık, sonra onların çocukları ve şimdi de bizim Duru aramıza katılınca henüz biraraya gelip tatil yapamadık onlarla ama Duru bir yaşına kadar hem yaz tatili hem de yurt dışı seyahati yaptı... Galiba kızım da bana çekecek...İkili tatillerimiz artık üçlü olacak ve inşallah yine gezmeye devam edeceğiz. Ama en güzel yerler bizim ülkemizde, işte en beğendiğim yerlerden Amasra ve Fethiye Hillside. Gerçekten tavsiye ediyorum; Amasra da tatilinizi şartlara ve oraya göre yaşıyorsunuz... Hillside da, şartlar size uyuyor, ortam size göre hazırlanıyor.. Geçen gazetede okuduğuma göre değrlendirirsem; Hillside Houte Couture tatil, Amasra konfeksiyon tatil... Ama ikiside süper....
Bugün nedense canım tatilleri yazmak istedi.... Galiba acil bir tatil lazım bana......

1 comment:

Doruk said...

Kime değil ki Banu'cuğum!