Wednesday, February 15, 2012

Petunia Pickle Buttom, Lala's Pequenos ve Onda Sole Mother&Baby

Yaratıcı annelere bayılıyorum hele söz konusu kişi bir de arkadaşımsa gurur duyuyorum. Benim zamanında sıkıntı çektiğim konularda, yokluğunu çok hissettiğim ama arayıp da bulamadığım ne varsa bulup yaratan, getiren, üreten anneler, girişimci kadınlar bahsettiklerim. Kızım bebekken yanımda o kadar çok eşya taşımam gerekiyordu ki, eh bir de ilk defa anne olunca daha 3 aylık bebek için dizlik bile taşıdığımı düşünürsek, çanta benim için en büyük sorundu. Bebeğimin altını değiştirmek için özel bir tasarımı olan, bakım çantası vazifesi gören ama aynı zamanda da şık, estetik olan bir çanta bulamadım tüm süreç boyunca. Evde ne kadar büyük, tek göz ama bavul gibi olan çanta varsa onlarla çıkmak zorunda kaldım hep. Yok muydu bebek çantaları, vardı da lacivert ve siyahtan başka rengi olmayan, daha ilk kullanımda kat yeri izi belli olan, aradığın hiçbirşeyi bulamadığın çantalardı. Ben de kullandığım çantalarda aradığımı bulamıyordum ama en azından estetikti, benimdi.
İşte size şimdi öyle bir çantadan ve bunu Türkiye'ye getiren anneden bahsedeceğim. 'Petunia Pickle Buttom'...Siz duydunuz mu gördünüz mü bilmiyorum ama bu çantaları görünce bir daha çocuk doğurasım geldi. Eşsiz desenleri, belirgin çizgileri, cesur renkleri ve tasarımcı detayları ile Petunia Pickle Bottom yeni bebekleri olan anneler için çok şık ve pratik. Hele onu Türkiye'ye getiren Onda Sole Mother&Baby yani Hanzade Acar, o çok daha cesur ve girişimci. Hem meslektaşım olması, hem anne olması, hem arkadaşım olması, hem sevgi dolu olması hem hem hem...o kadar çok karpuzu bir koltuğa sığdırıyor ki ona hayran olmamak imkansız.
Hanzade “Modern Parenting” konsepti kapsamında Petunia Pickle Bottom dışında bir de Lala's Pequenos adlı bir ürün getirmiş ki buna hayran olmamak imkansız. Yeni doğan bebeğinizi sarmak, ona banyodan sonra rahat ve keyifli bir ortam oluşturmak için Alessandra adlı bir annenin tasarımı olan bu ürün gerçekten de bir tasarım harikası. Kendisini 'lala' diye çağıran iki erkek çocuk annesi Alessandra'yı bu tasarımı için, Hanzade Acar'ı da bu harika ürünü Türk anneleriyle buluşturduğu için yürekten kutluyorum. Artık yeni doğum yapan arkadaşlarıma bir tane Lala's Pequenos alacağım.
Amerika'da pek çok ünlü annenin de tercihi olan bu şık ve pratik tasarımları olan Petunia Pickle Buttom ve Lala's Pequenos ürünlerini yakından tanımak, nerelerde bulacağınızı öğrenmek için www.ondasole.com.tr yi ziyaret edebilirsiniz.

No comments: