Thursday, May 07, 2009

YAKINDA ANNELER GÜNÜ

Yıllar ne çabuk geçiyor, hamileyken kutladığım anneler gününde Ağva'daydık, hava sıcak mı sıcaktı yani bu senenin mayıs ayı gibi değildi. Çok heyecanlıydım artık ben de bir anne adayıydım ve şimdi kızım var yanımda ve bana ne alacağını düşünüyor kaç gündür. Ben ne zaman büyüdüm, ne zaman annem için hediye seçerken şimdi kızım beni düşünüyor, ne zaman anne oldum da kızım kocaman oldu. Zaman; depolanamayan, saklanamayan, istif edilemeyen zaman...İşte su gibi akıp gidiyor. Hediye dedim de aslında tabi ki amaç hediye değil, sadece o gün kendini özel hissetmek, onu özel hissettirmek ve en önemlisi de manevi olarak annelerimizi tatmin etmek. Anne olunca anlarsın derdi annem hep, bana göre başı sıkışınca ona göre üzülünce, onu üzünce. Şimdi çok iyi anlıyorum onu. Anneme farklı bir armağan vererek gününü kutlamaya karar verdim bu yıl ve önceden bir çanta ördüm ona, benim el emeğim olan. Siz de anneniz için bu çantayı çok kolay yapabilirsiniz ve mahallenizdeki bir çantacıya sap, astar ve fermuar diktirebilirsiniz. Emin olun paralar dökeceğiniz herhangi bir hediyeden çok daha kıymetli olacaktır onun için. Hem de tek ve ona özel. Henüz 4 gün var ve bu çanta çok pratik.

No comments: