Friday, October 17, 2008

MOJITO

Küba Kübaa'da kaldı ama mojitolar bizle geldiiii pek tabi ki. Ben oralardan Havana Club romunu boşuna mı taşıdım ve de National Hotel çubuklarını. Filmin karşısına geçip ne içmek gerek dedim ve kendi kendime yanıtladım, tabi ki mojito. İşte hazırladığım mojitonun tarifi, Erkan kendine göre biraz şeker ve rom ekledi ama ben tam damak tadımda hazırlamıştım. Bu nedenle siz ölçülerde kendinize göre oynamalar yapabilirsiniz.


2 kişilik:


1 limon suyu

8 nane yaprağı

1 ölçek rom (3/4 çay bardağı)

2 çay kaşığı şeker

Soda


Şeker ve 4 nane yaprağını havanda iyice ezdim ve içilecek bardaklara koydum, üzerine limon suyunu ekledim ve karıştırdım. Kırık buzları ve sodayı ekledim ve karıştırdım tekrar. En son rom ve kalan nane yapraklarını ekledim. Ve tabi ki çubuklar...Hem de National Hotel..

No comments: