Sunday, February 03, 2008

DURU VE KUZENLERİ


Herşey bu kadar tatlı başladı, Erkan uğurböcekli bu pastayı yeğenleri gelecek diye aldı. Bıcırıkların en sevdiği şey olan pizzanın siparişi verildi. Oyuncaklar birer birer çıkarıldı. Ev özenle dağıtıldı. Bulut ve Duru arasındaki tatlı rekabet önce sohbetle başlarken sonra yavaş yavaş scooter kavgasına kadar dönüştü. Erkan ve Doruk arasındaki aikido töreni her zamanki gibi başladı. Koltuk tepelerine atlamalar yapıldı. İspiyonlamalar, dövüşler derken pastanın mumları üflendi, pizzalar mideye götürüldü.
Kısacası evimiz ev oldu, canlandı, neşe doldu, çocukların kahkahalarıyla şenlendi. Duru ve kuzenleri...Duru onlarla çok mutluydu.

1 comment:

Kertenkele said...

Sizi Prag üzerine yazdığınız post ile buldum. Öncelikle Duru'nun laptop'lı ve şezlongdaki resimlerine bayıldım:) Çok komik!! Yemelik tam. Birçok ortak yönümüz olduğunu gördüm. İsmim Gülfem, 28 yaşındayım. Ben de gezmeyi çok seven ve her fırsatı değerlendiren biriyim. Yemek yapmak, tarif okumak ve yemek de en büyük hobilerimden. Spor da yapıyorum. Sizi takibedeceğim:)