Sunday, July 09, 2006

SAÇ SEFADAN UZARMIŞ

Saç sefadan, tırnak cefadan uzar derler eskiler. Allaha şükür çok cefa çekmedim çekmiyorum, saç da tırnak da uzuyor ama. Saçlarımın hızına yetişmek mümkün değil, upuzun saçlarımı bir kerede kestirdiğim çok olmuştur hiç acımadan. Hep derler "ya ben ucundan aldırmaya kıyamıyorum sen nasıl oluyor da kestiriyorsun hiç düşünmeden" diye. İşte düşünmemem bu yüzden hem kökü ben de hem çabucak uzuyor. Tırnaklar da aynı şekilde, hani sürekli tırnak bakımı yaptıran biri olsam dağlar dayanmaz. Saç dedim de, çok da severim saçlarımla oynamayı. 15 yıldır hep aynı kuaföre giderim. Lise mezuniyetim, üniversite mezuniyetim, gelin başım gibi tüm özel günlerimi beraber yaşadığım gibi en yakın arkadaşlarımdan da biridir Villa Kuaförün sahiplerinden Fikri. Şimdi oturduğum yerin onlara uzak olması nedeniyle çok sık gidemesem de bilirim ki her zaman benim evim gibidir orası. Hele bir de canı sıkılınca, morali bozulunca, çok sevinince, çok üzülünce soluğu kuaförde alan biri olduğumdan kuaför benim terapi merkezimdir. Üniversitede bile fön çektirip okula giden biriydim gerisini siz düşünün.
Moraliniz bozuksa, canınız sıkkınsa saçınızla oynamayı ve oynatmayı tavsiye ederim, eh bir de benim gibi dostunuz bir kuaförünüz varsa çok şanslısınız...

1 comment:

Minik Patikler said...

Tatli Duru'ya nice hayirli saglikli mutlu yaslar dileriz :)