Sunday, June 11, 2006

BAKIM ZAMANI


Cumartesi günü ve gecesi Duru Hanım'ın ateşi nedeniyle o kadar yorucu ve uykusuz geçti ki, pazar günü hiç dışarı çıkasım yoktu. Tabi akşamüstü yine dayanamayıp Levent'e arkadaşlarımıza gittik ama. Pazar sabahı için erken bir saat olan 8:00 de uyandık. Bir pazar günü erken kalksam bile yatak keyfi yapmayı o kadar özledim ki. Çocuğunuz varsa bu pek mümkün olmuyor en azından bizim evde. Sabah uzun zamandır beraber yapamadığımız minik aile kahvaltımızı keyifle yaptık; bizim için en büyük keyif sucuklu yumurta yemek bu arada. Kahvaltı sonrası babası Duru'nun park! park! ısrarlarına dayanamayıp ikisi beraber dışarı çıktılar. Uzun zamandır evde yalnız kalmamıştım. Hemen toz içinde bir bulut haline gelen evi şöyle bir hızla silip süpürdüm ve pazar gününü kendime bakıma ayırmaya karar verdim. Ama o da ne; ben temizliğe dalıp vaktin nasıl geçtiğini anlamadan Duru ve babası parktan dönmüştü bile. Evet hemen yemek ve Duru öğle uykusuna gitmeliydi. Bugün benim bakım günüm olmalı evettttttttttttttttt. Duru uyudu ve ben böğürtlen aromalı köpüğü doldurup önce bir ılık küvet sefası yaptım. Ardından İsviçreden aldığım bu eldivenle yüzüme peeling. Uzun zamandır bu eldivenlerden almak istiyordum İsviçrede de fiyatını uygun görünce dayanamadım aldım. Yüzümde hafif kuruyan peeling kremini bu eldiven aracılığıyla temizledim ve yüz nemlendiricimi de sürünce pırıl pırıl olmuştu tenim. Eldiveni tavsiye ederim tüm cilt bakımı satan mağazalarda da mevcut. Ardından manikür ve pedikür. Manikür sonrası ilk gün tırnakların parlaklığına bayılıyorum ama sonra gidiyor o ışıltı. Çaresini bilen var mı?
Saç bakımı da tamamlanınca kendimi çok iyi hissettim. İşte sıcak brownim de pişmişti ve kaymaklı dondurmayla iyi gideceğe benziyordu. Kendim için birşey yaptım bugün heyoooooo.
Akşam arkadaşlarımızla yeni açılan ve oldukça ünlenen Kanyon'a gittik ama burası hakkında bilgiler başka bahara.

1 comment:

Minik Patikler said...

Kendine bakim icin ayrilmis biraz zaman hic fena olmazdi aslinda :) Benim tirnaklarim adam bebegin bu popo sikintisi gecmeden duzelmeyecek korkarim, hic ilgilenemiyorum vitaminlerimi aksata aksata tirnaklarimi mahvettim :) Seninkiler cok guzel olmus ellerine saglik :) Bakim eldivenini almayi dusunuyorum senin anlattiklarindan sonra, cunku evime yakin bir guzellik merkezine sprdum, cilt bakimi 1,5 saat suruyormus o kadar vakit ayiramiyorum henuz ama bu eldivenle isin onemli kismi hallolmus olacak, sagol..