Monday, February 06, 2006

PORTAKALI SOYDUM BAŞ UCUMA KOYDUM

Benim eltoş şu portakallı kurabiyeleri yapınca duramadım bu akşam eve gelir gelmez denemeye koyuldum. Onunkiler kadar güzel olmasa da hiç fena olmadı yani. Yapması da çok zevkli tavsiye ederim. Portakallarla oynarken aklıma her yıl yapıp buzdolabında sakladığım ve yazın keklerimde, kurabiyelerimde, sütlaçlarımda kullandığım mis gibi kokulu portakal şekerlemelerim geldi. Hemen kurabiyenin sosu için kullandığım portakalların kabuklarını incecik soyup rondomda parçaladım. Kavanoza bir sıra portakal rendesi bir sıra toz şeker koyarak doldurdum. Bunları buzdolabına koyar saklarım her kış, yazın da elimin altında hazır taze taze portakal rendelerim olur.
Erkan olmadığı için akşam yemeğini de kolay bir pizza ile geçiştirdim ve Duru'yu uyutup çayımı demledim, kurabiyelerimi de aldım. Şimdi sinemada izleyip çok beğendiğim "Gönül Yarası" filmini tekrar TV'de izlemek için geri sayıyorum.

No comments: