Friday, August 19, 2005

Merhaba

Herkese merhabalar. Artık benim de günlüğüm var. Bugüne kadar çok günlük tuttum; ilk gençlik günlüğü, hamilelik günlüğü, kızımın 1 yaşına kadar olan günlüğü......Ama artık herkesle paylaşacağım bir sayfam var.....Hem de sadece ben değil, Erkan yani benim canikom, aşkım, arkadaşım yani herşeyim KOCACIĞIM ve dünya tatlısı kızımız DURU... da sizlerle olacak burada. Üçlü dünyamızı açacağız size... Aslında sadece üçlü dünya mı hayır..... Biz çok kalabalık bir aileyiz: anneanneler, babaanneler, büyük anane ve büyükbabaanneler, dedemiz,teyzeler, büyük teyzeler, büyük büyük teyzeler, amcalar, dayılar, halalar vs.... yaniiii anlatmakla bitmez ama hepsiyle tanışacaksınız. Burada sevinçlerimiz, üzüntülerimiz, heyecanlarımız, korkularımız kısacası hayatımız olacak. Ama şimdilik bu kadar... Bu sayfayı mı nereden öğrendim, Eltoş sağolsun.... Onun kim olduğunu size daha sonra detaylı olarak anlatacağım.

No comments: